هدف توسکا، ایجاد تنوع در آشپزی، از غذاهای سنتی گرفته تا دستورهای مدرن و بینالمللی است. محصولات این برند برای تهیه انواع سس، سالاد و غذاهای خانگی، گزینهای ایدهآل به شمار میروند. به گزارش خبرنگار بازرگانی ایلنا؛ در سالهای اخیر، توجه به محصولات سلامتمحور در صنعت غذایی ایران افزایش چشمگیری داشته است. شرکتهای فعال در این حوزه تلاش کردهاند با ارائه روغنهای خوراکی باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، جایگاه خود را در بازار داخلی و بینالمللی تقویت کنند. یکی از این شرکتهای پیشرو، "فرآوری سبوس مازند" است که با سالها تجربه در تولید روغنهای خوراکی سلامتمحور، توانسته است محصولاتی مانند روغن کنجد، جوانه ذرت، سبوس برنج و بذر کتان را با کیفیت بالا عرضه کند. این مجموعه در نمایشگاه آگروفود تهران از برند جدید خود «توسکا لایت» رونمایی کرد که با شعار «سبکی رو تجربه کن» معرفی شد و گام مهمی در توسعه بازار محصولات سلامتمحور برداشت.
منبع خبر : ایلنا - کللینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1404ساعت انتشار : 15:25:36