گرانی کالاهای اساسی رکوردار بیشترین گلایههای مردم در سامانه ۱۲۴ سیستان و بلوچستان
زاهدان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار تماس تلفنی از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان پاسخ داده شد که بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.
منبع خبر : ایرنا - استان هالینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 02 دی 1402ساعت انتشار : 9:0:10