صنایع غذایی> اقتصاد غذا - در سومین سال برگزاری جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، گروه صنایع غذایی شیرین عسل از سوی مصرف کنندگان در دو گروه شکلات ، کیک و کلوچه به عنوان برند محبوب معرفی گردید.
منبع خبر : اقتصاد غذا - اخبارلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 15 دی 1394ساعت انتشار : 10:27:18صنایع غذایی> اقتصاد غذا - در سومین سال برگزاری جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، گروه صنایع غذایی شیرین عسل از سوی مصرف کنندگان در دو گروه شکلات، کیک و کلوچه به عنوان برند محبوب معرفی گردید. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، یکبار دیگر گروه صنایع غذایی شیرین عسل در این جشنواره که در تاریخ 7 دی ماه سال جاری در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد، از سوی مصرف کنندگان به عنوان برند محبوب انتخاب گردید.در اين همایش جمعي از مسولان مجلس شورای اسلامی، نهاد های دولتی و مديران شرکت هاي صاحب برند های شناخته شده ملی حضور داشتند، برترين برندهاي صنايع مختلف غذايي از جمله صنايع شيريني و شکلات معرفي شدند. بر اساس نظر سنجي گسترده صورت گرفته از مصرف کنندگان ایرانی، گروه صنايع غذايي شيرين عسل با بالاترین رای به عنوان برند برتر صنايع شکلات و کیک و کلوچه انتخاب شد و دو تندیس زرین به رسم ياد بود از سوی رئیس فراکسیون حقوق مصرف کننده مجلس شورای اسلامی و مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و ریاست انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد. همایش برند محبوب همه ساله از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با نظارت فراکسیون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار میشود و هدف از برگزاری آن شناسایی و معرفی برند برتر محبوب ملی است که با آرای مستقیم مصرف کنندگان محصولات ایرانی انتخاب می شوند.