شناخت همه جانبه مشتری، انتخاب مشتری خوب و تنظیم تعاملات و روابط مالی اثربخش با آن ها از طریق ابزار قدرتمند CRM از دیگر مواردی است که در ارزش آفرینی برای مشتریان به ما کمک می کند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
منبع خبر : انتخاب - کل اخبارلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 23 فروردین 1397ساعت انتشار : 7:3:28شناخت همه جانبه مشتری، انتخاب مشتری خوب و تنظیم تعاملات و روابط مالی اثربخش با آن ها از طریق ابزار قدرتمند CRM از دیگر مواردی است که در ارزش آفرینی برای مشتریان به ما کمک می کند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.