اکو فود

نخستین سایت خبر خوان صنایع غذایی و کشاورزی

امروز : سه شنبه 16 بهمن ماه 1403
آخرین به روز رسانی:
دو شنبه 15 بهمن ماه 1403 ساعت: 23:25:14

تغییر استراتژی بانک کشاورزی عامل تحقق 124 درصدی برنامه تجهیز منابع

تغییر استراتژی بانک کشاورزی عامل تحقق 124 درصدی برنامه تجهیز منابع

شناخت همه جانبه مشتری، انتخاب مشتری خوب و تنظیم تعاملات و روابط مالی اثربخش با آن ها از طریق ابزار قدرتمند CRM از دیگر مواردی است که در ارزش آفرینی برای مشتریان به ما کمک می کند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

منبع خبر : انتخاب - کل اخبارلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 23 فروردین 1397ساعت انتشار : 12:3:47
شناخت همه جانبه مشتری، انتخاب مشتری خوب و تنظیم تعاملات و روابط مالی اثربخش با آن ها از طریق ابزار قدرتمند CRM از دیگر مواردی است که در ارزش آفرینی برای مشتریان به ما کمک می کند و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.