متاسفانه صنعت بستهبندی محصولات پروتئینی در زمینه مارکتینگ و برندینگ شاهد رشد چندانی نبوده است.در واقع، تنها چیزی که واحدها را از یکدیگر متمایز میکند، حجم تولید است. به گزارش «دنیای اقتصاد»، علیرضا مطلبی قائم مقام شرکت صنایع غذایی بهین پروتئین رباط در رابطه با مشکلات چگونگی فروش و بازاریابی محصولات بستهبندیشده پروتئینی گفت: با توجه به سابقه طولانی و تجربهای که موسسان بهین پروتئین در عرصه بستهبندی مواد پروتئینی داشتهاند، این شرکت توانسته در مدت زمانی کوتاه، سهم چشمگیری از بازار مصرف این محصولات را بهدست آورد.
منبع خبر : دنیای اقتصاد - صنعت و معدنلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 11 آذر 1398ساعت انتشار : 7:3:11متاسفانه صنعت بستهبندی محصولات پروتئینی در زمینه مارکتینگ و برندینگ شاهد رشد چندانی نبوده است.در واقع، تنها چیزی که واحدها را از یکدیگر متمایز میکند، حجم تولید است. به گزارش «دنیای اقتصاد»، علیرضا مطلبی قائم مقام شرکت صنایع غذایی بهین پروتئین رباط در رابطه با مشکلات چگونگی فروش و بازاریابی محصولات بستهبندیشده پروتئینی گفت: با توجه به سابقه طولانی و تجربهای که موسسان بهین پروتئین در عرصه بستهبندی مواد پروتئینی داشتهاند، این شرکت توانسته در مدت زمانی کوتاه، سهم چشمگیری از بازار مصرف این محصولات را بهدست آورد.