صنعت گل و گیاه، لوازم گل و گلفروشی با وجود زیبایی و پویایی خود، با چالشهای متعددی روبرو است که بر کل زنجیره تامین، از تولیدکنندگان تا خردهفروشان و مشتریان نهایی، تأثیر میگذارد. این صنعت، به خصوص در سطح خردهفروشی، به شدت رقابتی است. گلفروشیها و فروشگاههای لوازم باغبانی زیادی برای جلب توجه مشتریان با یکدیگر رقابت میکنند. صنعت گل و گیاه، لوازم گل و گلفروشی با وجود زیبایی و پویایی خود، با چالشهای متعددی روبرو است که بر کل زنجیره تامین، از تولیدکنندگان تا خردهفروشان و مشتریان نهایی، تأثیر میگذارد. این صنعت، به خصوص در سطح خردهفروشی، به شدت رقابتی است. گلفروشیها و فروشگاههای لوازم باغبانی زیادی برای جلب توجه مشتریان با یکدیگر رقابت میکنند. این رقابت میتواند منجر به کاهش قیمتها، حاشیه سود پایین و فشار برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان شود. تقاضا برای گلها و گیاهان میتواند در طول سال بسته به فصل و تعطیلات نوسان داشته باشد. این امر میتواند برنامهریزی و مدیریت موجودی را برای تولیدکنندگان، عمدهفروشان و خردهفروشان دشوار کند. با وجود این چالشها، صنعت گل و گیاه، لوازم گل و گلفروشی همچنان فرصتهای زیادی برای رشد دارد. در ادامه مصاحبه ای با حسین خوش اخلاق مدیرعامل شرکت رزپک یکی از قدیمی ترین فعالان صنعت گل و گیاه در ایران ترتیب داده ایم. من حسین خوش اخلاق هستم، مدیرعامل شرکت رزپک که در صنعت گل و گیاهان تزئینی و لوازم مربوط به گل و گلفروشی حدود 40سال سابقه دارد.
منبع خبر : ایلنا - کللینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 30 تیر 1403ساعت انتشار : 11:0:41