
عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ضمن واکاوی علل التهاب و بروز گرانی در بازار کالاهای اساسی مصرفی، با تاکید بر نقش دلالی، ۱۰ راه مقابله با دلالی و سودجویی را تشریح کرد.
منبع خبر : مهر - اقتصادیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 27 اسفند 1399ساعت انتشار : 14:1:11عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ضمن واکاوی علل التهاب و بروز گرانی در بازار کالاهای اساسی مصرفی، با تاکید بر نقش دلالی، ۱۰ راه مقابله با دلالی و سودجویی را تشریح کرد.