جای خالی زرشک ارگانیک ایرانی در نورنبرگ آلمان/ ناکامی بزرگ ترین واحد کنستانتره زرشک ایران در بازاریابی داخلی و جهانی
برای معرفی زرشک ایران بهعنوان یک محصول انحصاری در بازارهای بینالمللی، لازم است این محصول در میزهای مذاکره وزارت جهاد کشاورزی با هیأتهای سفرکننده به ایران، بهعنوان مزیت نسبی قرار گرفته و برای شروع به صادرات آن، حمایتها از حوزه شعار و گفتار به حوزه عمل و اجرا نزدیک شود.
منبع خبر : ایانا - اصلیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 04 اسفند 1394ساعت انتشار : 11:12:20