خبرگزاری میزان – عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به علت های سهم اندک تولیدکننده های ایرانی در بازار جهانی، گفت: توجه به برندسازی، تبلیغات، کاهش قیمت تمام شده کالا، صادرات محور بودن کالا، عدم تکرار اشتباهات گذشته، تقویت صنایع تبدیلی و فرآوری از جمله مواردی است که یک تولیدکننده باید به آن توجه داشته باشد و بی توجهی به این موارد سبب کوچک تر شدن سهم ایران از بازار جهانی می شود.
منبع خبر : میزان - اقتصادیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 08 شهریور 1394ساعت انتشار : 11:7:21خبرگزاری میزان – عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به علت های سهم اندک تولیدکننده های ایرانی در بازار جهانی، گفت: توجه به برندسازی، تبلیغات، کاهش قیمت تمام شده کالا، صادرات محور بودن کالا، عدم تکرار اشتباهات گذشته، تقویت صنایع تبدیلی و فرآوری از جمله مواردی است که یک تولیدکننده باید به آن توجه داشته باشد و بی توجهی به این موارد سبب کوچک تر شدن سهم ایران از بازار جهانی می شود.