این روزها در اکثر فروشگاههای زنجیرهای و مغازهها عبارت «یکی بخر، دو تا ببر» در فروش اقلامی مثل رب یا محصولات سلولزی زیاد به چشم میخورد که به گفته رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی این موضوع توجیه منطقی ندارد.
منبع خبر : ایسنا - اقتصادیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 28 مرداد 1394ساعت انتشار : 14:12:40این روزها در اکثر فروشگاههای زنجیرهای و مغازهها عبارت «یکی بخر، دو تا ببر» در فروش اقلامی مثل رب یا محصولات سلولزی زیاد به چشم میخورد که به گفته رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی این موضوع توجیه منطقی ندارد.