نظرسنجیهای ۱۷ و ۱۸ تیر ماه مرکز ملی افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان میدهد در انتخاب و خرید مواد غذایی از نگاه مردم، مؤثرترین عامل "کیفیت خوب" مواد غذایی است. این در حالی است که نتایج یک نظرسنجی دیگر ایسپا که در همین روزها انجام شده نشان میدهد، "خانواده، دوستان و آشنایان" مؤثرترین منبع تبلیغی مردم برای خرید کالا است.
منبع خبر : ایسنا - اقتصادیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 01 مرداد 1398ساعت انتشار : 7:4:7نظرسنجیهای ۱۷ و ۱۸ تیر ماه مرکز ملی افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان میدهد در انتخاب و خرید مواد غذایی از نگاه مردم، مؤثرترین عامل "کیفیت خوب" مواد غذایی است. این در حالی است که نتایج یک نظرسنجی دیگر ایسپا که در همین روزها انجام شده نشان میدهد، "خانواده، دوستان و آشنایان" مؤثرترین منبع تبلیغی مردم برای خرید کالا است.