صنایع غذایی> اقتصاد غذا - مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، با صدور احکامی جداگانه، 7 نفر اعضای شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت را با هدف ارتقای کارایی سیاستهای مدیریت بازار و کاهش التهاب و نوسانات غیرعادی و فصلی بازار کالاهای اساسی تعیین و منصوب کرد.
منبع خبر : اقتصاد غذا - اخبارلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 01 مرداد 1396ساعت انتشار : 12:57:18صنایع غذایی> اقتصاد غذا - مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، با صدور احکامی جداگانه، 7 نفر اعضای شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت را با هدف ارتقای کارایی سیاستهای مدیریت بازار و کاهش التهاب و نوسانات غیرعادی و فصلی بازار کالاهای اساسی تعیین و منصوب کرد.به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ مهندس یزدان سیف، در راستای اجرای بند الف ماده 32 قانون برنامه ششم توسعهی اقتصادی ـ اجتماعی و فرهنگی کشور، طی احکامی جداگانه آقایان: محمد اسکندری، معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی شرکت بورس کالای ایران را به سمت رئیس، قاسم محسنی، عضو شورای عالی بورس،سید مومن نیافر، سرپرست اداره کل هماهنگی توزیع و فروش، حسن فلاح نژاد، ذیحساب و مدیرکل امور مالیاکبر شریف پور مدیر کل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران و خانم ها:مژگان خانلو، رئیس امور بازرگانی و خدمات مالی سازمان برنامه و بودجهو مرجان فقیه نصیری، مشاور وزیر و رییس پژوهشکده مطالعات و توان رقابتی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، را به عنوان اعضای شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت تعیین و منصوب کرد.مهندس سیف، در احکام یاد شده بر عملکرد موثر اعضا ی این شورا با استفاده از ابزارهای موضوع بند(24) ماده (1) قانون بازار اوراق بهادار تاکید کرده و خواستار طراحی و ارائه برنامه اجرایی و نظارت بر استقرار ابزارهای مالی مناسب برای کاهش بار مالی و تصدیگری دولت شده است.معاون وزیر جهاد کشاوری همچنین کاهش ریسک تجاری و مالی کشاورزان و فعالان این بخش و کاهش هزینههای مبادله اقتصادی را مهمترین اولویت عملکردی این شورا بر شمرده و بر آن تاکید کرده است.