کمپین تبلیغاتی «مثل آب خوردن» بانک کشاورزی، از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل تابستان 94 در روزنامه های سراسری انتخاب شد.
منبع خبر : ایانا - اصلیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 29 آذر 1394ساعت انتشار : 12:7:21
کمپین تبلیغاتی «مثل آب خوردن» بانک کشاورزی، از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل تابستان 94 در روزنامه های سراسری انتخاب شد.
به گزارش ایانا، بر اساس این گزارش، پس از آنک ه در فصل بهار کمپین «طلوعی دوباره...» با اشاره به مضمون «بازگشت عاملیت خرید تضمینی گندم به بانک کشاورزی» توانست بهعنوان طرح برتر انتخاب شود، کمپین «مثل آب خوردن» نیز که به سفارش روابطعمومی این بانک، توسط شرکت تبلیغاتی هم وطا طراحی و اجرا شده بود، از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل تابستان 94 در روزنامه های سراسری انتخاب شد.
بانک کشاورزی «مثل آب خوردن» برتر شد
بنابراین گزارش، به نظر می رسد موضوع مثل آب خوردن از آنجا برای این کمپین انتخاب شده است که آب در عین حال که عنصری مهم و حیاتبخش است و صد البته مدیریت مصرف آن نیز امری بسیار ضروری است، اما نوشیدن و بلع آن به قدری سادهاست که ترکیب کنایی و کهن «مثل آب خوردن» در زبان و ادبیات پارسی، حکایت از آسان بودن کار است.
با این طرح به نظر می رسد که بانک کشاورزی با طراحی کمپین بانکداری الکترونیک خود بر مدار به تصویر کشیدن پیوند میان این عبارت معروف و سادگی خدمات الکترونیکی خود، به نظر میرسد تبلیغی متناسب با فصل تابستان انتخاب کرده بود.
تصویری که برای این تبلیغات، در نظر گرفته شده لیوان آبی است که به صورت گوشی موبایل طراحی شده و پر از آب است که باتوجه به قابل دسترسی بودن موبایل برای مالک آن، میتواند بازهم تداعیگر سادگی استفاده از خدمات باشد.
بانک کشاورزی ایران که مهرماه سال جاری میزبان نمایندگان ۲۳ کشور حوزه آسیا و اقیانوسیه در قالب «شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا و همایش تعالی زنان» بود و رایزنیهای گستردهای در جهت توسعه فعالیتها در افق پساتحریم را در دستور کار قرار داده، چندی پیش نیز بر اساس اعلام نشریه بنکر در ردیف ۱۰۰۰ بانک برتر جهان و شش بانک برتر ایران قرار گرفت.