در پی انتشار شایعهای مبنی بر عدم تصفیه کامل روغن یک برند شناخته شده در صنعت غذا که بر اساس ادعای اعلام شده در آبانماه سال جاری تولید شده است، مدیر روابط عمومی این شرکت از مردم خواست، کیفیت را فدای مسائل بازی های سیاسی نکنند.
منبع خبر : ایانا - اصلیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 12 بهمن 1394ساعت انتشار : 14:17:19
در پی انتشار شایعهای مبنی بر عدم تصفیه کامل روغن یک برند شناخته شده در صنعت غذا که بر اساس ادعای اعلام شده در آبانماه سال جاری تولید شده است، مدیر روابط عمومی این شرکت از مردم خواست، کیفیت را فدای مسائل بازی های سیاسی نکنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، چندی پیش یکی از مصرفکنندگان روغن ذرت که با نام "فامیلا" در بازار مشهور است، خبری مبنی بر نارضایتی از این روغن به این رسانه منتشر کرد که در پی علت آن، از مبادی مختلف با مدیر روابط عمومی این شرکت گفتگو شد که وی از وجود خدمات مشتریان فعال در سطح کشور خبر داد و گفت: مشتریان و مصرفکنندگان فعال ما در سراسر کشور هر نوع موردی باشد را سریع اطلاع میدهند و مسئولان کنترل کیفیت و بخش آزمایشگاه نسبت به حل مسئله و پیگیری آن اقدام میکنند.
بصیری افزود: با توجه به محدودیت روغن ذرت و موفق شدن این واحد برای گرفتن جایزه بهترین بستهبندی و کیفیت، شایعهسازی درباره این برند مناسب نیست.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ مردم و رژیم غذایی آنها با این روغن عجین شده و لازم است که مشتریان در صورت شایعاتی اینچنینی، واحدهای تماس با مشتریان را هرچه سریعتر آگاه کنند.
بصیری تصریح کرد: اجازه ندهیم که برخی افکار سیاسی و مسموم بخواهد محصولات مصرفی سفره خانوار را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا این مسئله زیان جبرانناپذیری وارد میکند.
گفتنی است، عدهای مشتریان روغن فامیلا در شبکههای اجتماعی مدعی شدند روغنهای 23 و 24 آبانماه سال جاری بوی ماندگی میدهد و شبیه گریس مایع است./
خبرنگار: مژگان ستار
F-941112-01