اکو فود

نخستین سایت خبر خوان صنایع غذایی و کشاورزی

امروز : یک شنبه 30 دى ماه 1403
آخرین به روز رسانی:
یک شنبه 30 دى ماه 1403 ساعت: 6:25:35

لزوم بازاریابی و برندسازی در حوزه آبزی‌پروری

لزوم بازاریابی و برندسازی در حوزه آبزی‌پروری

رئیس سازمان شیلات با بیان اینکه رویکرد توسعه شیلات مبتنی بر توسعه آبزی‌پروری است، گفت: با افزایش تولید در این حوزه، باید توجه بیشتری به بازاریابی، برندسازی، توسعه صادرات و آموزش نیروی انسانی انجام شود و این مساله می‌تواند ارزش‌های بیشتری برای ما بیافریند.

منبع خبر : ایسنا - اقتصادیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 21 بهمن 1399ساعت انتشار : 14:2:12
رئیس سازمان شیلات با بیان اینکه رویکرد توسعه شیلات مبتنی بر توسعه آبزی‌پروری است، گفت: با افزایش تولید در این حوزه، باید توجه بیشتری به بازاریابی، برندسازی، توسعه صادرات و آموزش نیروی انسانی انجام شود و این مساله می‌تواند ارزش‌های بیشتری برای ما بیافریند.