اکو فود

نخستین سایت خبر خوان صنایع غذایی و کشاورزی

امروز : دو شنبه 3 دى ماه 1403
آخرین به روز رسانی:
دو شنبه 3 دى ماه 1403 ساعت: 21:25:31

بازاریابی سنتی پاسخگوی تحولات سریع فناوری نیست / خلاقیت محور اصلی بازاریابی

بازاریابی سنتی پاسخگوی تحولات سریع فناوری نیست / خلاقیت محور اصلی بازاریابی

موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : با توجه به استفاده صاحبان صنایع از روش های نوین و کم هزینه و بالا بردن بهره وری ، بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی تحولات سریع فناوری نیست.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران - اقتصادیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 30 تیر 1394ساعت انتشار : 15:25:59
موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : با توجه به استفاده صاحبان صنایع از روش های نوین و کم هزینه و بالا بردن بهره وری ، بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی تحولات سریع فناوری نیست.