راهبرد اصلي تعاون روستايي توزيع كالاهاي اساسي در مناطق محروم است

بندرعباس - ايرنا - مدير تعاون روستايي هرمزگان گفت: راهبرد اصلي تعاون روستايي و كشاورزي توزيع كالاهاي اساسي در مناطق محروم براي رفاه حال روستائيان و اقشار آسيب‌پذير است.

به گزارش ايرنا، سيروس اسدپور عصر يكشنبه در نشستي با تعدادي از نمايندگان تعاوني هاي روستايي هرمزگان اظهار داشت: تعاون روستايي مي‌ تواند در حذف واسطه‌ ها و رساندن كالاهاي مورد نياز مردم با قيمت مناسب به دست مصرف‌ كننده نقش موثري را ايفا كند.
وي با اشاره به عضويت 125 هزار نفر در 133 تعاوني روستايي استان هرمزگان، بيان داشت: سازمان تعاون روستايي استان داراي 58 شركت تعاون روستايي، 23 شركت تعاوني توليد، 22 شركت تعاوني كشاورزي، 6 شركت تعاوني زنان و 2 شركت سهامي زراعي است.
اسدپور مشكلات مالي و كمبود نيروي انساني را از جمله مشكلات پيش رو در مسير توسعه تعاوني هاي روستايي عنوان كرد و گفت: به دليل مشكلات مالي تعاوني هاي روستايي، طرح اقتصادي كردن اين واحد هاي تعاوني در دستور كار قرار دارد.
وي خاطرنشان كرد: به علت كمبود نيروي انساني در شبكه تعاون روستايي استان، روند اجراي سياست ها به كندي انجام مي شود.
مدير تعاون روستايي هرمزگان اظهار داشت : امسال 14 طرح با هدف اقتصادي كردن تعاوني ها و تكميل زنجيره توليد در استان تدوين شده است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسيني ** انتشار دهنده: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com

سرخط اخبار استان‌ها