۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷
کد خبر: 81929754
T T
۰ نفر
پسابرجام دوران بالندگی اقتصاد ایران است

ارومیه – ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ارومیه گفت: دوران پسا برجام دوران بالندگی اقتصاد ایران است.

حسن انتظار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم مذاكره كننده با قدرت تمام و با صداقت و وفاداری به اهداف انقلاب و مهمتر از همه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، پیروزی حماسی بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زد.
وی ادامه داد: امروز شرایطی به وجود آمده كه استفاده صحیح از آن می تواند در تمامی حوزه ها به ویژه عرصه اقتصادی خروجی مثبتی داشته باشد.
وی اضافه كرد: تیم مذاكره كننده به رسالت خود عمل كرد و اینك رسالت مسئولان و جامعه است كه از این فرصت استفاده كرده و با بستر سازی برای جذب سرمایه گذار و تبادلات تجاری قدم های بلندی بردارند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ارومیه یاری گرفتن از مدیران كارآمد، رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ایجاد امنیت و رفاه را از جمله مولفه های ضروری برای جذب سرمایه گذار دانست و اظهار كرد: سرمایه گذار نیازمند محیطی آرام و امن و امكانات رفاهی است و اگر نتوانیم این بسترها را فراهم كنیم، هرگز شاهد ترقی اقتصاد كشور نخواهیم بود.
وی گفت: پس از سالها تحمل تحریم های بی رحمانه، امروز به مرحله ای رسیده ایم كه می توانیم با توسعه ظرفیت های كشور بدون اتكا به نفت و گشودن دروازه های كشور به روی دنیا اقتصاد كشور را توسعه دهیم و اشتغال نیز ایجاد كنیم.
انتظار افزود: اگر از این فرصت درست استفاده شود، آینده روشنی برای اقتصاد ایران رقم خواهد خورد.
به گزارش ایرنا، شامگاه 26 دی ماه گذشته با انتشار گزارش مدیركل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر انجام تعهدات ایران بر اساس برجام، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و فدریكا موگرینی هماهنگ كننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا با قرائت بیانیه ای مشترك، آغاز اجرای برجام را رسما اعلام كردند.
2093/8135 / 1539

سرخط اخبار اقتصاد