arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵

تکذیب جوسازی خبرگزاری وابسته به صدا و سیما علیه دولت / افزایش قیمت نان تکذیب شد

عطف به انتشار گفتگوی مشاور معاون اجرایی رییس جمهور با آن خبرگزاری و انتشار خبر افزایش قیمت نان، بدینوسیله مقتضی است نسبت به اصلاح و انتشار توضیحات و تکذیب خبر افزایش قیمت نان اقدام گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی معاونت اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد: چون قیمت آرد خبازی افزایش پیدا نکرده است لذا افزایش قیمت نان در دستور کار نیست و برداشت افزایش قیمت نان برداشت شخصی خبرنگار بوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی معاونت اجرایی رئیس جمهور، عطف به انتشار گفتگوی مشاور معاون اجرایی رییس جمهور با آن خبرگزاری و انتشار خبر افزایش قیمت نان، بدینوسیله مقتضی است نسبت به اصلاح و انتشار توضیحات و تکذیب خبر افزایش قیمت نان اقدام گردد.

مشاور معاون اجرایی رییس جمهور در این گفتگو به طرح جامع آرد و نان اشاره و تصریح نموده اند در صورت تصویب طرح جامع، احتمال افزایش قیمت وجود دارد و در آن صورت دولت تمهیدات جبرانی لازم را پیش بینی کرده است که البته هنوز تصویب نشده است.

مشاور معاون اجرایی رییس جمهور در این گفتگو تاکید نموده اند چون قیمت آرد خبازی افزایش پیدا نکرده است لذا افزایش قیمت نان در دستور کار نیست و برداشت افزایش قیمت نان برداشت شخصی خبرنگار بوده است. کما اینکه بعضا مثال هایی که جهت روشن شدن موضوع ارزش نان و مولفه های اقتصادی برای خبرنگار زده شده، متاسفانه در قالب گفتگو تنظیم و منتشر گردیده که اقدامی بدور از اصول و اخلاق حرفه ای است.

نظرات بینندگان