خبرگزاری کار ایران

با حضور فعالین صنفی از سراسر کشور:

نقش بنکداران در تجارت بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۲۶۸

رئیس اتحادیه صنف توزیع کنندگان و عمده فروشان مواد غذایی شیراز با اشاره به اینکه واحد‌های توزیع کننده موادغذایی تنها عرضه کننده نیستند و نقش بی بدیلی در اشتغال و کار آفرینی دارند؛ گفت: همایش سالانه اتحادیه توزیع کنندگان و عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی شیراز بیست و پنجم مرداد ماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، عبدالله رزاق منش در خصوص محور های این همایش سالانه بیان کرد : یکی از اهداف این همایش روشنگری در خصوص جایگاه بانکداران ، تجار و توزیع کنندگان در چرخه تولید کشور است البته برون رفت از شرایط موجود با  جذب نظرات فعالین صنفی از سراسر کشور در این همایش نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که این همایش دنبال آن است. 

وی با بیان اینکه شرایط سختی در کسب و کار های صنفی در کشور وجود دارد، اضافه کرد: تجدید نظر در قوانین و اجرای قوانینی که در جهت حمایت از صنوف در کشور وضع شده است می تواند کمک شایان توجهی به برون رفت از شرایط موجود کند.

رزاق منش تاکید کرد: البته تا زمانی که زیرساخت ها در کشور ایجاد و تقویت نشوند نباید انتظار داشت شاهد اجرایی شدن قوانین حمایتی در کشور باشیم.

رئیس اتحادیه صنف توزیع کنندگان شیراز تعداد اعضای این اتحادیه را بالغ بر ۴٨٠ عضو عنوان کرد و تاکید کرد: محدودیت های ارزی و گران شدن قیمت تمام شده در برخی از کالا ها منجر شده تا واحد های صنفی محصولات را به قیمت خرید و با کمترین حاشیه سود به مصرف کننده نهایی ارائه دهند.

 لازم به ذکر است که واحد های صنفی بیشترین حجم اشتغال زایی در صنعت را به خود اختصاص داده اند و بهبود وضعیت و معیشت این بخش نقش موثری در افزایش درآمد سرانه و درآمد های جاری استان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز