۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷
کد خبر: 82712063
T T
۰ نفر
كشف بيش از يك هزار قلم لوازم آرايشي غير قابل مصرف در نهاوند

نهاوند - ايرنا - مدير شبكه بهداشت نهاوند گفت: در راستاي اجراي طرح نظارت بر امنيت غذايي و بهداشتي، به تازگي يك هزار و 832 قلم انواع مواد آرايشي غير قابل مصرف و تاريخ گذشته از مراكز لوازم آرايشي كشف و جمع آوري شد.

دكتر مومنعلي دارابي روز يكشنبه با اعلام اين خبر به ايرنا گفت: كار نظارت برمواد غذايي و بهداشتي به طور مستمر توسط اين مديريت انجام مي شود كه در بازديدهاي صورت گرفته توسط كارشناسان امور دارويي مديريت شبكه بهداشت اين تعداد لوازم آرايشي فاسد كشف و جمع آوري شد كه طبق قانون با آنان برخورد مي شود.
وي افزود: يكي از دغدغه هاي ما در زمينه سلامتي مردم در خصوص مواد غذايي و بهداشتي است و با كساني كه بخواهند در اين زمينه سلامتي مردم را به خطر بيندازند مطابق قانون برخورد جدي انجام مي شود.
دارابي از شهروندان خواست كه در اين زمينه با كارشناسان همكاري هاي لازم را داشته باشند و موارد مشكوك با هر صنف كه با سلامتي مردم سرو كار دارد را به اطلاع واحد مرتبط برسانند.
وي گفت: مركز بهداشت آماده دريافت شكايت هاي شهروندان نهاوندي است و به منظور احترام حقوق شهروندي نتيجه شكايت آنان و بررسي هاي صورت گرفته نيز به آنان اعلام مي شود.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعيتي نزديك به 190 هزار نفر در 105 كيلومتري جنوب استان همدان واقع شده است.
2087/7525 خبرنگار: وحيد سيفي** انتشاردهنده: زهرا پيرنيا

سرخط اخبار استان‌ها