۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰

در حاشیه نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر عنوان شد؛

ظرفیت های کشاورزی و دامی اهر نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد

ظرفیت های کشاورزی  و دامی اهر نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد

اهر - فرماندار شهرستان اهر بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های بخش کشاورزی این شهرستان برای تولید و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که ظهر سه شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان اهر برگزار شد، نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر شهرستان اهر گشایش یافت.

در این مراسم فرماندار شهرستان اهر ایجاد نمایشگاه دایمی فروش محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان اهر را ضروری دانست و از تلاش مسئولان برای ایجاد این نمایشگاه خبر داد.

سید محمد عابدی گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی  و دامی شهرستان اهر که می تواند علاوه بر تولید در ایجاد اشتغال نیز نقش بسزایی داشته باشد، از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این بخش در راستای اشتغال حمایت می شود.

فرماندار شهرستان اهر از کشاورزان و دامداران شهرستان اهر خواست برای تولید محصولات از لحاظ کمی و کیفی به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی توجه بیشتری کنند.

امام جمعه شهرستان اهر نیز در این مراسم، برگزاری چنین نمایشگاه های را برای شناساندن محصولات تولیدی شهرستان اهر بسیار ضروری دانست.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، گفت: اگر بخواهیم از واردات محصولات مورد نیاز کشور بی نیاز باشیم، باید به مسئله تولید در بخش های مختلف و به خصوص کشاورزی و دامداری توجه بیشتری شود.

گفتنی است در نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر شهرستان اهر انواع محصولات کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و صنایع جانبی در ۵۲ غرفه در معرض بازدید عموم قرار گرفته  و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه به مدت یک هفته واقع در میدان ارسباران، روبروی مدیریت جهادکشاورزی،  جنب ترمینال مسافربری شهرستان اهر بازدید کنند.

کد خبر 3756715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha