۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۱۰
کد خبر: 82114422
T T
۰ نفر
استاندار بر ضرورت استفاده همه جانبه از ظرفیت بخش های مختلف استان سمنان تاكید كرد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با تاكید بر ضرروت بكارگیری و استفاده همه جانبه از ظرفیت بخش های مختلف این استان گفت : باید همه حمایت كنیم تا ظرفیت های موجود از جمله در بخش های كشاورزی، صنعت و معدن این استان شكوفا شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز چهارشنبه شب در آیین از تجلیل از 50 تولید كننده برتر بخش كشاورزی این استان كه با حضورشماری از تولیدكنندگان و مسئولان در شركت كشت و صنعت كوهپایه شهیمرزاد برگزار شد، افزود : آمارها نشان می دهد كه تولیدكنندگان بخش كشاورزی استان در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداشته اند.
وی تاكید كرد : استان سمنان در همه زمینه ها دارای ظرفیت های فراوان است كه باید از این ظرفیت ها استفاده همه جانبه كنیم تا مشكلات این استان برطرف شود.
وی اظهار داشت : شماها جهادگران عرصه تولید هستید كه به حق باید به فعالان این عرصه خداقوت گفت چراكه تلاش تولیدكنندگان است كه چرخ اقتصاد كشور می چرخد.
امام جمعه شهمیرزاد گفت : شهمیرزاد هم در بخش حوزه و دانشگاه نخبگانی دارد و هم در عرصه تولید بخش كشاورزی حرف اول می زند.
حجت الاسلام سیدداود احمدپناه افزود : به عنوان نمونه بزرگترین باغ گردوی جهان در شهمیرزاد وجود دارد.
وی با بیان این كه فعالان عرصه تولید با مشكلاتی مواجه اند،ْ خاطرنشان كرد : مسئولان باید پیگیر كار كشاورزان باشند و بانك ها تسهیلات كم بهره را به آنان اعطا كنند.
وی ادامه داد : بسیاری از كشاورزان هوشمندانه توانسته اند كار تولید در استان را پیش ببرند كه بسیار قابل ارزش است.
احمدپناه یادآور شد : كشاورزان و تولیدكنندگان با مشكلات اقتصادی شدید مشغول فعالیت هستند كه باید به بخش تولید كمك كرد و در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداشت.
رئیس سازمان جهادكشاورزی استان نیز در این آیین گزازشی از عملكرد این سازمان در بخش های مختلف ارایه كرد.
در این آیین ۵۰ تولیدكننده برتر بخش كشاورزی استان سمنان تجلیل شدند.
۶۰۲۶/۷۳۳۹

سرخط اخبار استان‌ها