۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸
کد خبر: 83009066
T T
۰ نفر
معاون رییس جمهوری: در تامین كالاهای اساسی مشكلی نداریم

گرگان - ایرنا - معاون امور مجلس ریاست جمهوری گفت كه درآمد نفت و صادرات غیرنفتی ایران پایدار و باثبات است و علاوه بر ذخیره های خوبی كه داریم در تامین كالاهای اساسی با هیچ مشكلی مواجه نیستیم.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری روز چهارشنبه در جمع نمازگزاران اهل سنت بندر تركمن در غرب استان گلستان افزود: دولت به طور كامل از مشكلات اقتصادی مردم آگاه بوده و هیچگاه نارسایی ها را انكار نكرده است.
وی افزود: بخشی از مشكلات اقتصادی كشور منطق اقتصادی ندارد و جنگ روانی است كه با هدایت بنگاه های خبر پراكنی رژیم صهیونیستی، آمریكا و دست نشانده های منطقه ای آنها ایجاد شده است.
معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه كرد: پس از برجام و توفیقات بین المللی كشورمان ، دشمنان قسم خورده ایران تلاش زیادی برای انزوا و ایجاد محدودیت های اقتصادی مردم ما انجام دادند اما با هدایت و حمایت رهبری، ریاست جمهوری و پشتیبانی ملت از این مسیر دشوار عبور خواهیم كرد.
امیری با بیان اینكه دشمنان ایران چشم دیدن موفقیت های كشورمان را ندارند، گفت: آنها حتی تلاش دارند با ایران هراسی كشورمان را منزوی كنند اما ما متحدان زیادی داریم و با دیپلماسی هوشمندانه و مسیر درستی كه در پیش گرفته ایم، نگرانی نداریم.
به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهوری در سفر به استان گلستان در منزل مادر مرحومه مرجان نازقلچی فرماندار فقیده بندرتركمن و از شهدای فاجعه منا حضور یافت و با خانواده وی دیدار و گفتگو كرد.
شركت در نماز عید قربان و سخنرانی برای نمازگزاران و تبیین شرایط كشور و دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و نیز ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان بندرتركمن و حضور در افتتاح همزمان 50 پروژه عمرانی از دیگر برنامه های سفر معاون امور مجلس رییس جمهوری به استان گلستان بود.
2729

سرخط اخبار استان‌ها