۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۴۷
کد خبر: 82862794
T T
۰ نفر

كارگاه توليدي مواد غذايي در كامياران پلمب شد

۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۴۷
کد خبر: 82862794
كارگاه توليدي مواد غذايي در كامياران پلمب شد

سنندج - ايرنا - رئيس شبكه بهداشت و درمان كامياران گفت: يك كارگاه توليد مواد غذايي در اين شهرستان بخاطر وجود نواقصي در خط توليد و رعايت نكردن مسائل بهداشتي پلمب شد.

آوات كريمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه بيش از سه بار در چند ماه گذشته به اين كارگاه براي رفع نواقص اخطار داده شد، اظهار كرد: اين واحد توليدي پس از بي توجهي به اخطارها، با حكم دادستاني پلمب شد.
به گفته وي، كارشناسان معاونت غذا و دارو به همراه بازرس هاي شبكه بهداشت در يك ماه گذشته چند بار از اين واحد توليدي بازديد كرده و به مالك براي رفع نواقص اخطار داده بودند.
كريمي تاكيد كرد: اين شبكه بخاطر اهميت موضوع سلامت جامعه، نظارت هاي مستمري از كارخانه ها، كارگاه ها و اصنافي كه در حوزه توليد، توزيع و پخش مواد غذايي و بهداشتي در شهرستان فعال هستند، دارد.
وي يادآور شد: به غير از بازديدهاي مستمر و روزانه ميداني در سطح عرضه، از ابتداي سال تاكنون بيش از 150 بازديد از كارخانه ها و واحدهاي توليد كننده در سطح شهرستان داشته ايم.
كريمي گفتد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هر مورد از توليد، توزيع و عرضه غيرمجاز و غير بهداشتي مواد غذايي يا شكايت بهداشتي مراتب را با شماره تماس 190 اطلاع دهند تا بازرسان بهداشت محيط نسبت به دبررسي موارد و برخورد با واحدهاي متخلف اقدام كنند.
كامياران با 102 هزار نفر جمعيت در 65 كيلومتري جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102

سرخط اخبار استان‌ها