مطالبات جوکاران پرداخت شد

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: مطالبات جوکاران 72 ساعت بعد از فروش در تابلوی بورس به حساب کشاورزان واریز می شود.

حسین بهنیا مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مطالبات جو به کشاورزان اظهار داشت: امسال برای اولین بار جو در بورس به فروش رسید.

وی افزود: سه شنبه هفته گذشته اولین محصول با وزن حدود 900 تن در بورس به فروش رسید و این روند تاکنون ادامه داشته است.

بهنیا با اشاره به جو فروخته شده از سوی کشاورزان استان تهران گفت: تا کنون حدود 28 هزار تن جو تحویل مراکز خرید شده که مطالبات بیش از 20 هزار تن این میزان پرداخت شده است.

بهنیا با اشاره به آنکه مطالبات جوکاران پس از فروش در تابلوی بورس 72 ساعت بعد به حساب کشاورزان واریز می شود، بیان کرد: جو با قیمت کیلویی 730 الی 740 تومان در بورس عرضه می شود ،اما باید گفت که مابه التفاوت آن تحت عنوان خرید تضمینی از سوی سازمان تعاون روستایی بلافاصله پس از تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۵
دربورس کالابایدقیمت هاازادسازی شودوطبق هزینه تمام شده کالابعلاوه کارمزددلال یاواسطه محاسبه قیمت انجام شودازجمله موادپالایشگاهی وپتروشیمی که البته این قیمت هارابایدتلویزیون هرکشوربگویدتاحباب قیمت کالابوجودنیاید
آخرین اخبار