۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰
کد خبر: 82420044
T T
۰ نفر
نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسكو با حضور ایران گشایش یافت

مسكو - ایرنا - بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی روسیه با حضور 70 كشور از جمله ایران در مسكو گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه كه تا جمعه آینده ادامه دارد، چند شركت ایرانی در قالب گروههای مختلف، پنج غرفه را به عرضه كالاها و محصولات تولیدی خود اختصاص داده اند.
در این نمایشگاه كه شامگاه دوشنبه در مركز نمایشگاهی اكسپو سنتر مسكو گشایش یافت، همچنین چند شركت دیگر از ایران به عنوان نماینده انحصاری توزیع تولیدات كارخانه های مختلف فعالیت می كنند.
ابوالفضل برغمدی قائم مقام شركت بین المللی شاهین كه در این نمایشگاه حضور دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: فرصت های فراوانی در روسیه برای تولید كنندگان و صادركنندگان ایرانی در حوزه غذایی وجود دارد.
وی افزود: برای حضور گسترده در بازار روسیه و همچنین كشورهای دیگر منطقه نیازمند شركت گسترده در نمایشگاهها با حمایت دولت برای استفاده از فرصت مذاكرات با طرف های خارجی هستیم، زیرا در این عرصه رقابت زیادی جریان دارد و حتی برخی كشورها مانند ارمنستان هزینه حضور شركت ها در نمایشگاههای خارجی را تامین می كنند.
انواع خرما و كشمش و همچنین رب و سس گوجه فرنگی، زعفران، زرشك، فرآورده های غذایی، كنسروی و خشكبار از جمله كالاهای عرضه شده در غرفه های شركت های ایرانی شركت كننده در نمایشگاه مسكو است.
شركت هایی از كشورهای آسیای میانه از جمله قزاقستان، قرقیزستان، ازبكستان و تركمنستان و همچنین تركیه، ایتالیا، آلمان، مالزی، چین، ارمنستان و اندونزی در این نمایشگاه شركت دارند كه از فرصت برگزاری آن برای انجام مذاكرات با شركت های مختلف بهره می گیرند.
اروپام 1516 ** انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

سرخط اخبار جهان