توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 435859
ذخیره سازی کالاهای اساسی برای شب عید
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۳
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران از ذخیره سازی اقلام اساسی شهروندان از جمله گوشت قرمز، مرغ منجمد، شکر، برنج و سیب و پرتقال به مقدار کافی خبر داد و گفت: عرضه کالاهای ضروری شهروندان از 20 اسفندماه در جایگاههای تعیین شده در پایتخت و شهرستانها آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، علی اشرف منصوری از ذخیره‌سازی2 هزار و700 تن سیب و 5 هزار و500 تن پرتقال برای تنظیم بازار در پایتخت خبر داد و افزود: هیچ مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد و با افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته نسبت به ذخیره سازی این دو محصول اقدام شده است.
وی تصریح کرد: بخشی عمده ای ازسهمیه پرتقال امسال استان تهران از پرتقال شمال و بخشی نیز از پرتقال جنوب تامین می شود ؛ بنابراین نیازی به واردات مرکبات برای ایام پایانی سال نداریم.
منصوری درمورد برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان تهران دربخش توزیع گفت: امسال توزیع میوه شب عید علاوه بر میادین اصلی تره بار به میادین فرعی نیز گسترش پیداخواهد کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خاطرنشان کرد: درحال حاضر 2 هزار تن گوشت قرمز، 8 هزار تن مرغ منجمد ، 27 هزار و 410تن شکر، 41هزار و صد تن برنج و بیش از 520 تن گندم برای استان تهران در سال جدید ذخیره سازی شده و موجودی داریم.
وی تاکید کرد: به این ترتیب حجم کالاهای اساسی ذخیره شده در استان نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

** صادرات گوشت قرمز متوقف شد
وی در ادامه به افزایش اخیر قیمت گوشت قرمز در بازار تهران نیز اشاره کرد و افزود: به دنبال بالارفتن غیرمنطقی قیمت گوشت قرمز، صادرات گوشت قرمز در استان تهران متوقف شد.
منصوری تاکید کرد: در حال حاضر گوشت گرم گوسفندی با قیمت 31هزار و500 تومان و گوشت منجمد گوساله با قیمت 22هزار و500تومان در میادین میوه و تره بار در حال عرضه است و هم اکنون شاهد کاهش قیمت این کالای اساسی در بازار تهران هستیم.
 
کلمات کلیدی : ذخیره کالای اساسی+شب عید
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.