۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۳
کد خبر: 82254291
T T
۰ نفر
اقلام غذایی ویژه محرم به هیات ها، فروشگاهها واتحادیه ها تحویل می شود

یزد - ایرنا - مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد كشاورزی استان یزد گفت: اقلام مورد نیاز استان برای ماه های محرم و صفر به هیات های مذهبی، اتحادیه های كارگری و كارمندی و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای توزیع میان مردم، تحویل می شود.

سیدحسین بخشایش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینكه اقلام از طرف شركت بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام به استان اختصاص یافته افزود: اقلامی مانند برنج ، شكر و مرغ منجمد ویژه ماه محرم در سراسر استان توزیع می شود.
وی اضافه كرد: سهمیه این اقلام برای ماه محرم وصفر در نظر گرفته شده و هیچ گونه كمبودی در این رابطه وجود ندارد.
مشاور رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان یزد درباره تامین گوشت قرمز منجمد نیز گفت: تدابیری برای تامین این نوع كالا اندیشیده شده و امید آن می رود كه در چند روز آینده سهمیه این كالا نیز به استان اختصاص یابد.
بخشایش درباره قیمت اقلام مواد غذایی ویژه ماه های محرم و صفر اظهار كرد: شكربه قیمت هر كیلو 25هزار و 200 ریال، هر كیلو مرغ منجمد 51 هزار ریال و برنج اروگوئه نیز به ازای هر كیلوگرم 28 هزار و 550ریال توزیع می شود.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد كشاورزی یزد یادآور شد: هیات های مذهبی می توانند با شماره تلفن های 3163328 و3163457 سئوالات خود را با كارشناسان این مدیریت در راستای دریافت سهمیه های اعلامی مطرح كنند.
1968/ 6014/ خبرنگار: محمودرضا رحمانی ** انتشار دهنده : كاظم شاملو*

سرخط اخبار استان‌ها