۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۴۵
کد خبر: 82494239
T T
۰ نفر
تشكيل 32 پرونده تغيير كاربري غيرمجاز زمين در آران و بيدگل

آران و بيدگل، كاشان - ايرنا - رئيس اداره امور اراضي جهاد كشاورزي آران و بيدگل گفت: 32 پرونده تغيير كاربري غيرمجاز زمين در سال 95 در اين شهرستان تشكيل شده است.

غلامحسين روشني روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اين پرونده ها پس از تشكيل در شعبه ويژه تغيير كاربري رسيدگي و حكم تخريب براي ساخت و سازهاي غيرمجاز براي 21 مورد صادر شد كه بيش از 50 درصد آن اجرا شده است.
وي بيان كرد: مجموع جريمه هاي نقدي در راي هاي صادره در اين پرونده ها بيش از 3 ميليارد ريال بوده است كه بيشتر آن وصول شده است.
وي با بيان اين كه 102 مورد مجوز تغيير كاربري در سال 95 صادر شده است ادامه داد: در سال 95 تعداد 125 مورد تغيير كاربري در سطح اين شهرستان شناسايي شد كه اخطارهاي لازم جهت توقف عمليات از طريق مراجع قضايي به متخلفان داده شد.
روشني هم چنين از اجراي150 مورد نظارت بر اراضي واگذار شده به مساحت 200 هكتار خبر داد.
وي تصريح كرد: هم چنين با هماهنگي اداره هاي شهرستان، هرگونه خدمات زيربنايي در سطح اراضي كشاورزي و باغي به افراد منوط به مجوز از مديريت جهاد كشاورزي اين شهرستان است.
وي خاطرنشان كرد: برخورد با موضوع تغيير كاربري اراضي كشاورزي در راستاي حراست از توليد محصولات كشاورزي و امنيت غذايي شهروندان انجام مي شود.
مركز شهرستان آران و بيدگل با 14 هزار هكتار باغ و مزرعه در شمالي ترين نقطه استان اصفهان، در فاصله شش كيلومتري شهرستان كاشان و 215 كيلومتري مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسين منصوري فر * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir

سرخط اخبار استان‌ها