۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82465698
T T
۰ نفر

17 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در گچساران امحا شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82465698
17 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در گچساران امحا شد

گچساران- ایرنا- مدیر شبكه بهداشت و درمان گچساران گفت: بیش از 17 تن انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته سال جاری در این شهرستان كشف و امحا شد.

به گزارش ایرنا، هایده حافظ قرآن روز چهار شنبه در این آیین افزود: از این میزان مواد غذایی كشف شده بیش از چهار هزار كیلوگرم آن برنج تاریخ مصرف گذشته بوده است.
وی بیان اینكه از ابتدای امسال تاكنون 11 هزار مورد بازرسی از صنوف گچساران انجام شده است افزود: 80 مركز متخلف توزیع مواد غذایی پلمپ شد.
حافظ قرآن بیشترین میزان مواد كشف شده را لبنیات، نوشابه، شیرینی ها، بیسكویت، رب گوجه فرنگی، روغن، بستنی و ترشیجات، كالباس، تنقلات و انواع نوشیدنی‌ها عنوان كرد و ادامه داد: مركز بهداشت و درمان این شهرستان در راستای نظارت بر مواد غذایی در بازار، كنترل دقیقی بر عرضه مواد غذایی انجام می‌دهد.
وی تصریح كرد: شهروندان باید به تاریخ تولید و مصرف اقلام و مواد مصرفی و خوراكی توجه كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از خرید یا استفاده آن اجتناب كنند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینكه سلامت افراد جامعه در اولویت است لذا با هر گونه تخلف در زمینه عرضه مواد غذایی فاسد برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
گچساران در جنوب غربی استان كهگیلویه و بویر احمد واقع شده و 683/4 كیلومتر مربع مساحت دارد.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110

سرخط اخبار استان‌ها