بازدید 9840

کاهش غیر منتظره قیمت گوشت مرغ

رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی به کاهش غیر منتظره قیمت مرغ در ایام نوروز اشاره و پیش‌بینی کرد که قیمت این محصول تا ماه رمضان با افزایش مواجه نشود.
کد خبر: ۵۷۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 31 March 2016
رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی به کاهش غیر منتظره قیمت مرغ در ایام نوروز اشاره و پیش‌بینی کرد که قیمت این محصول تا ماه رمضان با افزایش مواجه نشود.

محمد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: قیمت مرغ در روزهای آغازین سال افت کرد و با کاهش غیر منتظره ای مواجه شد و به کیلویی 4200 تومان رسید.

وی با بیان اینکه بازار مرغ در ایام نوروز با کاهش شدید تقاضا مواجه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ زنده به کیلویی 3500 تومان رسیده و قیمت گوشت مرغ در مراکز خرده فروشی سطح شهر بین 5000 تا 6000 تومان در نوسان است.

رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی به عرضه زیاد گوشت مرغ در ایام نوروز اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر تقاضا برای این محصول به ویژه در تهران بسیار کاهش پیدا کرده و نزدیک شدن به روز طبیعت هم تغییری در وضعیت تقاضای این محصول ایجاد نکرده است.

یوسفی عنوان کرد: به نظر می رسد تا پایان فروردین و اردیبهشت ماه بازار مرغ قیمت بالایی را تجربه نکند و این روند تا اوایل ماه رمضان ادامه داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
این یعنی ورشکستگی صنعت مرغداری کشور
عزیزان چرا بخودمون وبملت دروغ میگوییم بندهم درهمین کشورزندگی میکنم قبل ازعید وعید وامروز مرغ کیلویی ۸هزارتومان خریدم
تو شهرستان سیریک استان هرمزگان کیلویی 8000تومان هست.
مسولین پیگیری کنن لطفا
به نظر میرسد که مردم خوب یاد گرفته باشند روش مبارزه با گرانی و احنکار را وو همچنین صرفه جوئی و امساک را !!! باید تشویقشان کرد که همین راه را ادامه بدهند و خوب برنامه ای ای است !! و فروشندگان و تولید کنندکان بخصوص بد فروشان و غیر استاندارد ها و منقلبین فکری بحال خود کنند !! که خورد آن چیزه را لو لو !!!!و استاندارد تولید کنندگان هم بروند نبال صاردات محصولات خود و گرنه ورشکستگی حتمی است !!صدها خانواده را میشناسم که خرید مایحتاج عید خود از بخصوص میوه را تا یکپمجم و اجیل و شیرینی را به صفر رسانیده اند !!همینطور در مورد مواد غذائی و مهمان بازی های کمر شکن !!! و با چای خیلی بازدید ها صورت داده اند !!! وقتی عید چنین باشد وای بحال بعد از عید !!!که عالی شده است عالی !!افرین بر مردم !! که یاد گرفتند چکار کنند !! صد مرحبا !!
جالبه
چرا قیمت مرغ گرم در خوزستان رو به افزایش هست کیلویی 8000 تومان
5300 میدون انقلاب تهران از قبل عید تا الان
اون فروشنده مرغ احتکار کرده که داره 8 تومن میده
جنس قدیمیشه
یه کانال راه بالندازین تو شهرتون و از گرون فروش ها نخرین و فروشنده های با انصاف شهرتون رو معرفی کنید
دیروز در اصفهان تابلو مرغ فروشی عدد 6200 را نشان میداد
من دیشب توی اهواز مرغ خریدم کیلویی 6300
در ورامین مرغ۴۵۰۰ ،قرچک ۴۷۰۰، پیشوا ۴۶۰۰ تومان هست
با توجه به اینکه اینجا ایرانه و دلال ها همیشه سود اصلی رو بدون هیچ سرمایه گذاری دارن قیمت پایین تر هزینه تولید همیشه باعت ضرر تولید کننده میشه و گرنه عامل اصلی گرانی ها یعنی دلال ها در هر شرایطی برای خودشون یه بازه ی مطمئن سود دارن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست