۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۵۸۷۷
انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴

عرضه اجاقی برای پخت 20 دقیقه‌ای غذا

کاربر باید مواد غذایی که برای طبخ آماده کرده را در ظرف ویژه ای که در این اجاق القایی قرار می گیرد بریزد و سپس آن را در درون آن قرار دهد.

شرکت پاناسونیک موفق به ساخت اجاق گاز پیشرفته ای شده که با نصب آن در آشپزخانه می توان انواع غذا را در ظرف 20 دقیقه طبخ کرد.

عرضه اجاقی برای پخت 20 دقیقه‌ای غذا

اجاق یاد شده که ابعاد آن به اندازه مایکروفرهای معمولی است می تواند انواع خوراکی های خام اعم از گوشت و سبزی و ... را در عرض 20 دقیقه برای خوردن آماده کند و این تحول در دنیای امروز که فرصت چندانی برای آشپزی های طولانی وجود ندارد، بسیار تعیین کننده است.

نمونه اولیه این اجاق در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در شیکاگو به نمایش درآمده است. کاربر باید مواد غذایی که برای طبخ آماده کرده را در ظرف ویژه ای که در این اجاق القایی قرار می گیرد بریزد و سپس آن را در درون آن قرار دهد.

در فرایند پخت غذا از این طریق میدان های مغناطیسی ایجاد شده بین سطح دستگاه و اقلام در حال پخت باعث گرم شدن باکیفیت و سریع غذا می گردد. از این اجاق می توان حتی برای درست کردن جوجه کباب هم استفاده کرد.

قرار است این اجاق در پاییز برای خرید در آمریکا و کانادا در دسترس باشد. قیمت این محصول هنوز نهایی نشده، اما گفته می شود پاناسونیک آن را حدود 600 دلار قیمت گذاری کرده است.

ابعاد ظرف ویژه قرار دادن مواد غذایی در این دستگاه 35.5 در 30.5 سانتیمتر است. از این دستگاه می توان برای پخت و پز عادی، کباب کردن و سیخ زدن و بریان کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد. برای پخت مرغ به طور جدا یا همراه با سبزی، ماهی با استخوان یا بدون استخوان، پیتزای یخ زده، نان تست و حتی انواع شیرینی هم برنامه های خاصی در این دستگاه وجود دارد. برای پختن غذا با این اجاق هیچ نیازی به گرم کردن مواد غذایی از قبل نیست.

منبع: فارس

برچسب ها: اجاق ، پاناسونیک ، غذا
ارسال به دوستان
وبگردی
نظرسنجی
از بین دو گزینه نهایی برای ریاست مجلس آینده، کدام یک را ترجیح می دهید؟