۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۳۷
کد خبر: 81768656
T T
۰ نفر
بايد در مدارس نسبت به تغذيه و بهداشت دانش آموزان حساس بود

بندرعباس- ايرنا- فرماندار بندرعباس با اشاره به اهميت مسايل بهداشتي در مدارس، گفت: بايد مسوولان آموزش و پرورش و مديران مدارس نسبت به تغذيه و بهداشت دانش آموزان حساس باشند ودر اين زمينه مراقبتهاي لازم انجام شود.

به گزارش سه شنبه خبرنگار ايرنا، احمد پويافر در كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي بندرعباس با بيان اينكه تغذيه نامناسب يكي از مهمترين عوامل بيماري است، اظهار داشت: موضوع سلامت از همه جنبه و حتي به لحاظ امنيتي موضوعي مهم و اساسي است و نمي توان در خصوص سلامت و امنيت غذايي و بهداشت محيط كوتاهي كرد.
رئيس كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي بندرعباس تاكيد كرد: دستگاههاي ذيربط و مسوول در امر بهداشت تلاش مؤثري در ارتقاء سطح سلامت شهروندان داشته باشند و بايد در اين راه همه با هم با تعامل سازنده گام برداريم .
پويافر با اشاره به نقش بهداشت بر سلامت جسم و تاثير آن در سلامت روح انسان گفت : امروز فراهم ساختن محيط و فضاي مناسب بهداشتي از وظايف اصلي اعضاء شورا در شهرستان مي باشد و بايد با برنامه ريزي صحيح در اين زمينه گام هاي موثري برداشته شود .
نماينده عالي دولت در بندرعباس بيان داشت : ما بايد دانش و آگاهي مردم را نسبت به مسائل بهداشتي و بهداشت روان افزايش دهيم تا خود مردم نيز به عنوان بازويي براي حوزه بهداشتي در پيشگيري از بسياري از بيماري‌ها و نيز پيشگيري از مشكلات بهداشت رواني عمل كنند.ك/3
7198/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها