خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح نظارت بر اصناف مشهد ویژه ماه رمضان و نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۰۶۵

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: طرح نظارتی اصناف ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ با فعال شدن تیم‌های بازرسی در این کلانشهر از امروز، دوم بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن صیادی در این خصوص اظهارکرد: این طرح با هدف الزام واحد های صنفی به درج قیمت و صدور صورتحساب، تشدید بازرسی و نظارت در سطح شهر مشهد، مجتمع های تجاری و مراکز عرضه کالاهای اساسی برای ارائه بهتر خدمات به مجاورین و رسیدگی به شکایات در اسرع وقت و افزایش تیمهای بازرسی اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح نظارتی اصناف ویژه ماه رمضان و نوروز در سه بخش پیشگیری، مجاوران و زائران اجرا می شود و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

صیادی تشدید بازرسی و نظارت ویژه در حوزه کانال‌های اساسی، سلامت و امنیت غذایی در ایام پیش از شروع ماه مبارک رمضان و اجرای گشت‌های مشترک در نوبت عصر به جهت نظارت بر مراکز عرضه غذا، افزایش نظارت بر وضعیت بازار در مراحل تامین و توزیع کالا و ارائه خدمات در ماه رمضان، نظارت ویژه در خصوص عرضه و توزیع ارزاق عمومی در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: مراکز عرضه مستقیم کالا نیز برای عرضه ۲۰ قلم کالای اساسی با اولویت مواد غذایی، مرغ و گوشت، لبنیات، میوه و تره بار نیز در آستانه ماه مبارک رمضان در این کلانشهر فعال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز