بهسازي راه هاي روستايي و تامين آب شرب و كشاورزي از نياز مهم مردم استان است

قزوين-ايرنا- نماينده قزوين، آبيك و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهسازي راه هاي روستايي،تامين آب شرب و كشاورزي در كنار ارتقاي شاخص هاي بهداشتي و درماني و رسيدگي به مشكلات بخش صنعت و مسائل كارگري از جمله نيازهاي مهم مردم اين استان است.

به گزارش ايرنا، سيده حميده زرآبادي در نشست شوراي اداري مديران استان قزوين كه با حضور رياست جمهوري و به مناسبت سفر كاروان تدبير و اميد برگزار شد، افزود: اميدواريم با سفر دكتر روحاني تصميم ها و برنامه هاي خوبي را در زمينه هاي ياد شده شاهد باشيم.
وي همچنين اضافه كرد: اميدواريم در جريان سفر رئيس جمهوري به قزوين شاهد يك هديه ويژه از سوي دولت به جوانان و بانوان اين استان باشيم.
نماينده مردم قزوين،آبيك و البرز در مجلس شوراي اسلامي در ادامه از مردم استان بابت استقبال پرشور از رئيس جمهوري و هيات همراه قدرداني كرد.
نماينده مردم تاكستان در مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه به مشكلات اين شهرستان اشاره كرد و گفت: اميدواريم با توجه دولت شاهد توجه و رسيدگي به مشكلات كشاورزان از جمله پرداخت خسارت هاي آنان باشيم.
بهمن طاهرخاني از اشتغال به عنوان دغدغه مهم مردم ياد كرد و افزود: اميدواريم سفر دولت به قزوين موجب توسعه و رونق و زمينه چي براي تقويت اشتغال در اين استان باشد.
نماينده مردم بوئين زهرا و آوج گفت: شهرستان آوج نيازمند اعتبارات ملي است تا بتواند ساختار جديد اداري خود به عنوان شهرستان تقويت كند.
روح الله بابايي صالح ادامه داد: شهرستان‌هاي بوئين زهرا و آوج از جمله نقاط كم برخوردار و محروم كشور هستند، كه براي رفع محروميت هاي آناها به حمايت‌هاي ويژه دولت نياز دارند.
بابايي صالح گفت: شهرستان جديد التأسيس آوج مانند يك نوزاد تازه متولد شده مي ماند كه نياز به اعتبارات و بودجه ملي و نگاه خاص دولت دارد.
3013/ 6128
خبرنگار: رضا اولادي/ انتشاردهنده:وحيد مقدم سليمي

سرخط اخبار استان‌ها