خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد:

جزئیات نرخ و موجودی کالاهای اساسی شب عید

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۴۷

معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ هر کیلوگرم برنج درجه یک هندی را ۳۸۰۰ تومان اعلام کرد.

علی قنبری -معاون وزیر جهاد کشاورزی- در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت عرضه کالاهای شب عید در بازار بیان داشت: درحال حاضر وضعیت موجودی  ذخایر کالاهای اساسی در کشور بسیار مطلوب و مناسب است و به مردم این خبر را می دهم که بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید کنند.

برنج

او در رابطه با قیمت کالاهای اساسی در شب عید گفت: در برنج خارجی افزایش قیمتی نداشته ایم و قیمت آن کمتر هم شده است.۱۰۰ هزار تن موجودی ذخائر برنج داریم و ۸۳ هزار  تن هم پروسه واردات را طی می کند؛ همچنین  ۴۰ هزار تن برنج هم برای توزیع در استان ها و تهران در نظر گرفته شده است.

قنبری نرخ هر کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ را ۳۸۰۰ تومان،اروگوئه ۲۸۰۰ تومان و برنج سفید اعلا را ۲۶۰۰ تومان اعلام کرد.

شکر

معاون وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با وضعیت عرضه و قیمت شکر در بازر بیان داشت: نرخ شکر درب کارخانه ۲۵۲۰ تومان، بصورت فله ای برای مصرف کننده ۲۸۵۵ تومان و اگر بصورت بسته بندی ۹۰۰ گرمی باشد ۲۹۵۰ تومان است. ۲۶۰ هزار تن موجودی شکر داریم و عرضه از تقاضا سبقت گرفته است؛ بطوری که در بورس خریداری ندارد.

روغن

قنبری با اعلام اینکه نرخ روغن خام سویا ۳۳۵۰ تومان است بیان داشت: نرخ هر کیلوگرم روغن خام آفتابگردان ۳۴۵۰  روغن پالم ۳۵۰۰ تومان است و موجودی این محصول  نیز بیش از ۲۲۰ هزار تن استغ همچنین ۶۰ هزار تن نیز در راه داریم.

کره

معاون وزیر جهاد کشاورزی وضعیت موجودی کره را مناسب عنوان کرد و بیان داشت: در رابطه با کره وضعیت مناسب است. ۸۰۰ تن خریداری کرده ایم که اواخر این ماه به کشور می رسد؛ همچنین نرخ  کره ۵۰ گرمی ۱۵۰۰ تومان و ۱۰۰ گرمی ۲۹۰۰ تومان است. این خبر مثبت را  به مردم بدهید تا مردم آرامش ذهنی و روحی داشته باشند چرا که در بازار هیچ کمبودی در تامین محصولات پرمصرف شب عید وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز