۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

تجهیز اراضی شالیزاری مازندران مورد توجه قرار گیرد

تجهیز اراضی شالیزاری مازندران مورد توجه قرار گیرد

آمل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری و تامین آب باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دلاور حیدرپورعصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی آمل بااعلام اینکه یکی از بخش های  فعال و موفق کشور بوده است، بیان داشت:کشاورزی توانسته از منفی شدن اقتصاد کشور جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی کاهش واردات را داشتیم و توانستیم از ظرفیت های موجود به نحوی شایسته استفاده کنیم که باید از همه فرصت ها بهره گیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بابیان اینکه تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری و تامین آب باید مورد توجه باشد، اذعان داشت: امروزه باید هزینه های تولید را در استان کاهش داده و به سمت صادرات برویم زیرا کشاورزی در مازندران فعالیتی شاخص است که نیازمند سرمایه گذاری زیرساخت های تولید هستیم.

وی افزود: بعضی از ظرفیت های آمل ویژگی های کشوری و خاورمیانه ای دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

این مسئول با اشاره به سد مخزنی هراز گفت: باید در صدد آن باشیم تا سد مخزنی هراز با تامین اعتبارات لازم زودتر به بهره برداری برسد که نقش بسزایی در تامین آب کشاورزی پنج شهر مازندران را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران باتاکید براینکه در مقابل تغییر کاربری ها در استان توانستیم به خوبی ایستادگی کنیم، اظهار داشت: شش  میلیون تن مجموعه تولید محصولات کشاورزی استان است که می توانیم با سرمایه گذاری در زیرساخت های آن را توسعه دهیم.

حیدرپور درپایان گفت: از سوی مقام معظم رهبری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است که نیاز است تا به صورت واقعی کمک کار تولید کنندگان باشیم.

گفتنی است درپایان این مراسم حسین اسلامی به عنوان سرپرست جهادکشاورزی شهرستان آمل معرفی شد واز تلاش های چندین ساله سید مرتضی امینی مدیرپیشین جهاد کشاورزی شهرستان آمل تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 3588799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha