۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

منافع ملی برای حضور در بازارهای جهانی مورد توجه قرار گیرد

منافع ملی برای حضور در بازارهای جهانی مورد توجه قرار گیرد

ساری-رئیس سازمان کشاورزی مازندران گفت: برای حضور در بازار جهانی باید منافع ملی موردتوجه قرار گیرد و نباید اجازه دهیم کالای غیر ایرانی بجای کالای ایرانی به بازار هدف صادر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دلاور حیدر پور ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در اتاق بازرگانی بابیان اینکه بازار مرغ و مرکبات در پایان سال نیاز به مدیریت مطلوب دارد، اظهار داشت: برای کاهش نگرانی‌ها باید بازرگانان و تجار ورود جدی پیدا کنند و با توجه به فرصت ایجادشده برای کشور در روسیه باید تدبیر مناسبی در استان لحاظ شود.

حیدر پور با اعلام اینکه امکان صادرات محصولات مازندران به روسیه باید فراهم شود، افزود: باید از فضای ایجادشده در کشور بهترین استفاده را ببریم.

حیدر پور بابیان اینکه تجار به دنبال سود خود هستند، تصریح کرد: برای حضور در بازار جهانی باید منافع ملی موردتوجه قرار گیرد و نباید اجازه دهیم کالای غیر ایرانی بجای کالای ایرانی به بازار هدف صادر شود.

حیدر پور بابیان اینکه باید تجارت در کیفیت و تولید محصولات تأثیرگذار است، اذعان داشت: تجارت به نفع تولید و موجب رونق تولید کشور و استان است.

وی یکی از مشکلات بزرگ امروز را با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسب تولید در کشور و مازندران، نبود بازار عنوان کرد و افزود: امکان تولید بسیار کالا در کشور و استان وجود دارد که باید از این فضاها به‌خوبی استفاده کنیم تا در کنار تولید با عرضه مناسب تولیدات رونق اقتصادی داشته باشیم.

حیدرپور با تاکید بر جدی گرفته شدن بازرگانی محصولات کشاورزی و اینکه باید برنامه‌ریزی برای تولید موردنیاز بازار در دستور کار قرارگیرد گفت: در تولید کالا باید برنامه‌ریزی‌های متعددی صورت گیرد.

کد خبر 3024093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha