۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۵۲
کد خبر: 82909390
T T
۰ نفر
دو سوال از وزير جهاد كشاورزي به صحن مجلس ارجاع داده شد

تهران- ايرنا- رئيس كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي گفت: از چهار سوال مطرح شده توسط نمايندگان از وزير جهاد كشاورزي دو سوال به صحن علني مجلس ارجاع داده شد.

به گزارش ايرنا، علي اكبري در تشريح نشست امروز- سه‌شنبه - كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي افزود: 14 سوال نمايندگان از وزير جهاد كشاورزي به كميسيون ارجاع داده شده بود كه تنها چهار نفر از سوال كنندگان در جلسه حضور پيدا كردند و 10 نفر ديگر درخواست تعويق سوالات و اعلام انصراف كردند.
رئيس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس با بيان اينكه محور سوالات نمايندگان متفاوت بود، گفت: برخي از سوالات در خصوص تداخل عرصه‌هاي منابع طبيعي و اراضي كشاورزان، وضعيت دام و طيور و بازگشت ثبات قيمت خوراك دام و طيور بود.
نماينده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس با اشاره اينكه از چهار سوال مطرح شده توسط نمايندگان از وزير جهاد كشاورزي دو سوال به صحن علني مجلس شوراي اسلامي ارجاع داده شد، ادامه داد: از جمله سوالات ارجاع شده به صحن علني مجلس شوراي اسلامي سوال آقاي دامادي درخصوص نابساماني حوزه امور دام بود كه از توضيحات ارائه شده توسط وزير قانع نشد.
به گزارش خانه ملت، وي با تاكيد براينكه حسيني‌كيا از توضيحات وزير درخصوص واردات تخمه آفتابگردان قانع شد، عنوان كرد: عليم يارمحمدي نيز سوالي را در خصوص فواصل طولاني مراجعين محلي به شركت شيلات منطقه مطرح كرد كه پاسخ‌هاي وزيرجهاد كشاورزي قانع كننده بود و مقرر شد با همراهي و همكاري نماينده سوال كننده و وزارتخانه مشكل برطرف شود.
سيام*3061*1449

سرخط اخبار اقتصاد