بازدید 2299
۱

قرارداد خواهرخواندگی ایستگاه‌های راه‌آهن تهران و پاریس

وزیر حمل‌ و نقل ، دریا و شیلات فرانسه امروز از ایستگاه راه‌آهن تهران بازدید و قرارداد خواهرخواندگی ایستگاه‌های راه‌آهن تهران و پاریس را کرد.
کد خبر: ۵۸۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 20 April 2016
 وزیر حمل‌ و نقل ، دریا و شیلات فرانسه امروز از ایستگاه راه‌آهن تهران بازدید و قرارداد خواهرخواندگی ایستگاه‌های راه‌آهن تهران و پاریس را کرد.
 به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با بازدید آلن ویدالیس وزیر حمل ونقل، دریا و شیلات فرانسه از بخش‌های مختلف ایستگاه راه‌آهن تهران، از تابلو خواهر خواندگی ایستگاه راه‌آهن تهران و ایستگاه راه‌آهن لیون پاریس نیز پرده برداری شد و این دو ایستگاه از امروز فعالیت خواهرخواندگی خود را آغاز می کنند.
 آلن ویدالیس وزیر حمل ونقل، دریا و شیلات فرانسه ظهر امروز سه شنبه به همراه هیئت همراه خود از بخش‌های مختلف از ایستگاه راه‌آهن تهران بازدید به عمل آورد.
 همچنین وزیر حمل ونقل، دریا وشیلات فرانسه از سالن مسافری و سکوی راه آهن بازدید کرد.
 فرصت های سرمایه گذاری در ایستگاه راه‌آهن تهران نیز از سوی قائم مقام شرکت راه آهن به وزیر حمل ونقل، دریا و شیلات فرانسه و همراهان وی در این بازدید معرفی شد.
 خدایی با یادآوری این که بیشتر ایستگاه‌هایی که وضعیت مشابه داشته باشند، شرایط خواهر خواندگی با یکدیگر را دارند ، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم از تجربیات ایستگاه راه‌آهن لیون پاریس در ایران و همچنین انتقال تجربیات راه‌آهن تهران به پاریس استفاده کنیم.
 در این مراسم قائم‌مقام راه‌آهن با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارتقای همکاری راه‌آهن ایران و فرانسه گفت : فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راه‌آهن را به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی می کنیم.
 احمد خدایی افزود: شرکت فرانسوی ارپ طرح توسعه ایستگاه راه‌آهن تهران را انجام می‌دهد که این شرکت وابسته به دولت فرانسه است.
 خدایی اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به فرانسه موافقت‌نامه‌های مختلفی به امضا رسید که بخشی از آن در حوزه ریلی است.
 قائم‌مقام راه‌آهن گفت : قرار است فرانسه در طرح‌های توسعه راه‌آهن ایران سرمایه‌گذاری کند و پیگیری می‌کنند که چه پروژه‌هایی از راه‌آهن امکان سرمایه‌گذاری دارد.
 خدایی، انتقال تجارب و دانش را از دیگر برنامه‌های دیدار وزیر حمل و نقل فرانسه از ایستگاه راه‌آهن تهران بیان کرد و گفت : طرح‌های جامع توسعه‌ای راه‌آهن با حضور و تعاملات دو کشور اجرایی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قطار تهران پاریس ، چه وقت افتتاح میشه؟!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی