۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴
کد خبر: 81831130
T T
۰ نفر
ارائه مشاوره رايگان پزشكي و تغذيه اي در جنوب تهران

شهرري ـ ايرنا ـ معاون اموراجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 از ارائه برنامه هاي مشاوره اي، پزشكي و تغذيه اي به مناسبت هفته ملي ديابت در ده ها نقطه پرترددد اين منطقه جنوبي خبرداد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، برومند نامداري گفت: همزمان با هفته ملي ديابت و به منظور آگاه سازي عمومي با محوريت پيشگيري از بيماري ديابت، ايستگاه هاي غربالگري در ايستگاه مترو شهرري، ميادين ميوه و تره بار، خانه هاي سلامت محلات، بوستان ها و ميادين مهم اين منطقه داير مي شود.
وي با بيان اينكه اين خدمات پزشكي و مشاوره اي به صورت رايگان به شهروندان ارائه مي شود، افزود: برپايي كارگاه هاي آموزشي، سمينارهاي سلامت محور، جشنواره هاي غذا با رويكرد تغذيه سالم و پياده روي خانوادگي از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در جهت بسترسازي مناسب براي جلب مشاركت شهروندان است.
نامداري توجه به سلامت شهروندان را از اولويت هاي اجتماعي و فرهنگي مديريت شهري برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر با فعاليت 20 كانون ديابت در خانه هاي سلامت محله هاي بيست گانه حدود 2 هزار نفر از شهروندان ديابتي تحت آموزش و كنترل بيماري هستند.
وي با بيان اينكه ويژه برنامه هاي هفته ملي سلامت از 20 تا 26 آبان اجرا مي شود يادآورشد: شهروندان علاقه مند به استفاده از خدمات رايگان مشاوره اي و پزشكي مي توانند در ايام سال به خانه هاي سلامت سراهاي محله مراجعه كنند.ك/1
6139
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه