خبرگزاری کار ایران

مجتمع تولیدی صنایع غذایی کارین با ۷۰ کارگر فعالیت خود را از سر گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۳۷

مجتمع تولیدی صنایع غذایی کارین که از تیر ماه سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی فعالیت خود را با ۱۰۲ کارگر متوقف کرده بود، دی ماه سال فعالیت دوباره خود را آغاز کرد.

منابع خبری ایلنا در این واحد تولیدی در استان خوزستان با اعلام این خبر گفتند: حدود ۱۹ ماه پیش مجتمع تولیدی صنایع غذایی کارین که از دو واحد تولیدی به اسامی «آرا پروتئین جنوب» و «کنسرو خوزستان» تشکیل شده است به دلیل کمبود کمبود منابع مالی، به حالت تعطیلی کامل درآمد و حدود ۱۰۲ کارگر این دوکارخانه از کار بیکار شدند.

به گفته کارگران بعد از اعلام تعطیلی مجتمع تولیدی صنایع غذایی کارین از سوی کارفرما، کارگران مرتبا پی گیر مشخص شدن وضعیت شغلیشان بودند که در ‌‌‌نهایت حدود ۶۷نفر از کارگران قرار دادی برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شدند وسایر کارگران حدود ۳۵ نفر با استفاده از مزایای قانون مشاغل سخت وزیان آور بازنشسته شدند.

کارگران با بیان اینکه در زمان تعدیل و آغاز بیکاری علت تعطیلی این کارخانه «کمبود منابع مالی» عنوان شده بود در ادامه افزودند: اما اخیرا با تامین شدن بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه گذار جدید بخش زیادی از مشکلات مالی کارخانه برطرف شده است .

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۰کارگر این کارخانه آماده کارند در خاتمه افزود: این کارگران از دی ماه سال جاری به مرور به محل کار سابقشان بازگشته و مابقی نیز تا پایان سال مشغول به کار می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز