افتتاح 20پروژه دربخش کشاورزی به مناسبت دهه فجر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ، درنشست شورای مدیران این سازمان گفت: تعداد 20پروژه با اعتباری بالغ بر 184میلیارد و957میلیون ریال دردهه فجر آماده افتتاح می باشد که با بهره برداری از این طرح ها برای 104نفر بصورت مستقیم وبرای 79نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان ،دکتر غریب ، با اشاره به فرارسیدن ایام الله مبارک فجر گفت:امسال 800برنامه از 12 تا 22بهمن ماه درشهرستانهای 9گانه اجرا می شود .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان دراین نشست گفت: ایجاد صنعت های غیر مرتبط با شرایط استان علاوه بر هدر رفت امکانات واعتبارات باعث رشد نامتوازن بخش تولید خواهد شدکه توسعه بخش کشاورزی با کمترین میزان اعتبار علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست وآب وهوا ، تولید واشتغال زایی قا بل توجهی با خود به ارمغان می آورد که نگاه ویژه مسئولین به این بخش را می طلبد.

دکتر غریب اظهارکرد: استان چهارمحال وبختیاری پتانسیل ها وظرفیت های خوبی دارد که وظیفه امور اراضی حفظ این پتانسیل ها وجلوگیری از ایجاد صنعت های غیر مرتبط با شرایط استان ،جلوگیری از ساخت وساز غیر مجاز، نظارت دقیق بر اراضی واگذار شده وتوجه ویژه به توانایی سرمایه گذاری متقاضیان دریافت اراضی می باشد.

وی،با اشاره به این که، یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری مبارزه با زمین خواری است افزود:مهم ترین کاربرد اراضی تامین وامنیت مواد غذایی است که قوانین ومقررات براساس شرایط آب وهوایی ونوع خاک، نوع کاربری واستفاده این منابع خدادادی را مشخص می کند که هدف این قوانین استفاده درست وبجا از این منابع می باشد .

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =