۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۸-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۹۰۹۶
انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۸-۰۱-۱۴۰۳

ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب

ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
دوسین ترکیبی از سیاه دانه (تخمه ریحان) و عسل طبیعی است.

دوسین ترکیبی از سیاه دانه (تخمه ریحان) و عسل طبیعی است. برای درست کردن این معجون باید ۳ قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با یک قاشق غذاخوری سیاه دانه کوبیده ترکیب کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، این معجون برای لاغری و سایر بیماری‌های عفونی کاربرد دارد. در معجون دوسین ترکیبات آنتی اکسیدان زیادی وجود دارد که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. سایر خواص این ترکیب دارویی عبارت است از:

کاهش اضطراب و استرس

مصرف سیاه دانه و عسل به کنترل استرس و افزایش انرژی بدن کمک زیادی می‌کند. شاید تعجب کنید، اما مصرف این ماده به افزایش گردش خون در بدن کمک زیادی می‌کند و همین عامل در کاهش هورمون آدرنالین (استرس‌زا) کمک زیادی می‌کند. در واقع وقتی خون و اکسیژن بیشتری به مغز می‌رسد، قدرت آن برای مقابله با استرس افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر یکی از خواص سیانه دانه و عسل افزایش آهن خون است که در مقابله با تنش و استرس نقش زیادی دارد.

تسکین‌دهنده درد و رفع خستگی

در بسیاری از مواقع که دچار خستگی بی‌مورد می‌شود، با مصرف معجون دوسین می‌توانید از میزان آن بکاهید. یکی از خواص سیاه دانه با عسل کنترل درد و کمک به آرامش اعصاب است. سردرد‌های میگرنی بسیار آزاردهنده است و برای کنترل آن می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید.

طرز مصرف سیاه دانه و عسل برای درمان سردرد میگرنی باید به صورت مساوی باشد. ابتدا سیاه‌دانه را بکوبید و سپس به همان اندازه به آن عسل طبیعی اضافه کنید. نیازی به نگهداری نیست و می‌توانید ۳ قاشق غذاخوری از آن را با فاصله در یک روز میل کنید.

خواص سیاه دانه و عسل برای لاغری

یکی دیگر از خواص سیاه دانه و عسل برای لاغری است. به طوری که با کمک به سریع هضم غذا باعث دفع چربی‌ها ا بدن می‌شود. از سوی دیگر تحرکات روده را نیز درمان می‌کند و به نوعی در درمان یبوست موثر است. یکی دیگر از دلایل خواص سیاه دانه و عسل برای کاهش وزن، کنترل اشتها و افزایش انرژی بدن است.

شما وقتی به عنوان میان وعده معجون دوسین مصرف می‌کنید، دیگر علاقه‌ای به ریزه‌خواری و مصرف خوراکی‌های پرکالری و چاق‌کننده ندارید. اگر این معجون را در زمان صبح مصرف کنید، تاثیر زیادی در لاغری دارد.

برچسب ها: سیاه دانه ، عسل
ارسال به دوستان
دلیل مهم دل درد صبحگاهی و درد معده بعد بیدار شدن رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس) منچستریونایتد با نمایشی فاجعه‌بار در لندن، ۴-۰ مغلوب کریستال پالاس شد قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام! استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد! قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟ ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم اوکراین : پوتین را به عنوان رئیس جمهوری روسیه به رسمیت نمی‌شناسیم حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر کارشناس داوری: چشمی باید اخراج می‌شد! اعتراضات استقلال به داوران باید متوقف شود محمود احمدی نژاد به مجارستان رفت گروسی و باقری دیدار کردند
وبگردی
نظرسنجی
دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید.