۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸
کد خبر: 82591828
T T
۰ نفر
كمیته امداد سمنان 346 میلیون تومان در طرح تغذیه كودكان پرداخت كرد

سمنان- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده كمیته امداد استان سمنان گفت: در سه ماهه نخست سال 96 از سوی كمیته امداد سمنان در قالب طرح كمك به بهبود تغذیه كودكان زیر پنج سال 346 میلیون و 35 هزار تومان هزینه شده است.

علی عرب روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح كمك به بهبود تغذیه كودكان زیر پنج سال با همكاری كمیته امداد و وزرات بهداشت و درمان برای افزایش شاخص‌ سلامت خانواده‌ های نیازمند اجرا می شود.
وی بیان داشت: به این منظور مراكز بهداشت كودكانی كه نیاز به حمایت غذایی دارند را به كمیته امداد معرفی می كنند و كمیته امداد نیز ماهیانه اعتباری در قالب این طرح برای این افراد نیازمند و با هدف رفع سوء تغذیه و تامین سلامت واریز می كند.
عرب ادامه داد: اعتبار واریز شده قابل برداشت نیست و افراد نیازمند می توانند از فروشگاه‌های معتبر، بسته‌های مواد غذایی را كه به بهبود تغذیه كودكان و مادران دارای نوزاد كمك می كند تهیه كنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده كمیته امداد استان سمنان تاكید كرد: بیشتر این كودكان در مناطق روستایی و محروم زندگی می كنند و نیازمند كمك كالایی و خوراكی هستند و خیران می توانند با مراجعه به كمیته امداد تغذیه كودكی را برعهده بگیرند.
به گزارش ایرنا، سرانه ماهانه پرداختی به هر كودك مشمول در این طرح 850 هزار ریال است و هم اكنون یكهزار و 357 كودك نیازمند خدمات بهبود تغذیه در این استان از خدمات كمیته امداد در این بخش بهره‌مند هستند .
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ كانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه كنید.

سرخط اخبار استان‌ها