تفاهم‌نامه مشترک نمایشگاه اصفهان با اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق امضا شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: تفاهم‌نامه مشترک نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان با اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق و با موضوع برگزاری نمایشگاه‌های مشترک امضا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين، به‌نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان، رسول محققیان با بیان امضا تفاهم‌نامه مشترک شرکت نمایشگاه اصفهان با اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق اظهار داشت: پس از بازدید نائب رئیس اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق و رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق از نمایشگاه اصفهان، این تفاهم‌نامه با هدف گسترش همکاری‌های دو‌طرفه شکل گرفت.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شد شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نسبت به برگزاری نمایشگاهی در سلیمانیه عراق اقدام کند که زمان و موضوع آن در دست کارشناسی است. همچنین نمایشگاه اصفهان به طور متقابل همکاری‌های لازم را در زمینه برپایی نمایشگاه سلیمانیه عراق در اصفهان انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بیان کرد: تسهیل در بازدید متخصصان سلیمانیه از نمایشگاه‌های اصفهان از دیگر تعهدات شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌های اصفهان در سلیمانیه به منظور جذب بازدیدکنندگان متخصص در اصفهان و همکاری با شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در امر برپایی نمایشگاه در سلیمانیه نیز از تعهدات طرف مقابل بود.

محققیان با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در زمینه افزایش حجم صادرات ایران به عراق تا 13 میلیارد دلار در 2 سال آینده و همچنین ظرفیت استان اصفهان و دیگر استان‌های کشور برای صادرات کالا و خدمات فنی ـ مهندسی به این اقلیم گفت: در حال حاضر امارات متحده عربی و کشورهای جنوب شرق آسیا توانسته‌اند سهم خوبی از این بازار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در ایران از دیگر تأثیرات برگزاری نمایشگاه‌های مشترک است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =