فرماندار همدان: ۱۱۴ طرح عمرانی در هفته دولت افتتاح شد

فرماندار همدان با اشاره به اخذ اعتبارات حاصل از سفر ریاست جمهوری به همدان گفت: از سفر سال گذشته ریاست جمهوری به شهرستان همدان اعتباری بالغ بر 580 میلیارد تومان برای همدان مصوب شد که در زیرساخت‌های صنعتی، کشاورزی و راه باید هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ علی تعالی، فرماندار همدان، که در شورای آموزش و پرورش این شهرستان سخن می گفت بر توجه به مدارس حاشیه شهر تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید آمادگی داشته باشند.

وی با اشاره به افتتاح 114 طرح عمرانی در هفته دولت، خاطرنشان کرد: جهت راه‌اندازی و افتتاح این طرح‌ها 60 میلیارد اعتبار هزینه شده است.


تعالی در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید یادآور شد: باید سعی کنیم از تمامی زوایای مختلف شرایط آغاز سال تحصیلی توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، سازمان تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی، بهداشت و درمان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه ضمن ایجاد شرایط مناسب در مرکز استان از توجه به نقاط دور دست و حاشیه‌ای غفلت نشود، گفت: مناطق کم‌برخوردار نیز از جمله روستاها و نقاط حاشیه شهر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

فرماندار همدان در خصوص نقش راهنمایی و رانندگی در آغاز سال تحصیلی نیز اظهار داشت: نظم و انضباط شهری از مسائل مهم در زندگی اجتماعی است که عدم رعایت آن سبب هرج و مرج خواهد شد و در پایتخت تاریخ و تمدن باید به آن توجه شود، بنابراین راهنمایی و رانندگی به ویژه در سیستم حمل و نقل شهری نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا خواهد کرد.

تعالی در ارتباط با مدارس هیئت امنایی هم گفت: با برنامه‌ریزی برای دانش آموزان این مدارس استانداردها نیز باید مورد توجه قرار گرفته و حقوق اولیا و دانش‎آموزان به دلیل اخذ هزینه رعایت شده و از دریافت هزینه های غیرمتعارف پیشگیری شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =