اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نرم‌افزار پاسخگویی و مشاوره درزمینهٔ تغذیه و کرونا در مشهد طراحی و راه‌اندازی شد

مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزار پاسخگویی و مشاوره درزمینهٔ تغذیه و کووید ۱۹ خبر داد.

نرم‌افزار پاسخگویی و مشاوره درزمینهٔ تغذیه و کرونا در مشهد طراحی و راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب‌دا، دکتر محسن نعمتی اظهار کرد: گروه تغذیه دانشکده پزشکی در راستای رسالت انسانی و حرفه‌ای خود در کنار سایر کادر بهداشت و درمان در مقابله بااین‌همه‌گیری جهانی با طراحی نرم‌افزار پاسخگو امکان ارائه مشاوره سریع و تخصصی را برای عموم مردم در رابطه با سؤالات مربوط به تغذیه و همه‌گیری کرونا فراهم کرده است.

مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این نرم‌افزار با پشتیبانی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری اعضا هیأت علمی گروه تغذیه دانشکده پزشکی طراحی‌شده و به‌صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.

وی یادآور شد: نرم‌افزار پاسخگو و ارائه مشاوره از راه دور به‌منظور ارتقا سطح آگاهی و دانش عمومی تغذیه در رابطه با این بیماری و نیز جلوگیری از اطلاعات نادرست در سطح جامعه با دسترسی عموم مردم به متخصصین دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

نعمتی خاطرنشان کرد: تمام مردم استان خراسان رضوی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://corona.ziteb.com/  به‌راحتی سؤالات مربوط به تغذیه و بیماری کووید ۱۹ را از متخصصین تغذیه به‌طور مستقیم درخواست کنند و دقیق‌ترین و به‌روزترین اطلاعات تغذیه‌ای را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول